caminando

vi är promenadmänniskor, jag och C, vi går och går hela tiden ungefär. Igår gick vi från Olskroken till Strike, sen in till stan och tillbaka. Det är många steg men vi vet inte hur många för vi har ingen stegräknare tyvärr. Vi måste kan skaffa det för det hade varit kul att veta hur långt vi går egentligen. Jag kan ju meddela att det har resulterat i skavsår i alla fall så det måste vara långt.

Bowlade gjorde vi igår också, på Strike ofc. Jag förlorade trots att jag bad Theres ge mig lite extra poäng, så dålig är jag alltså...

Jaja, idag är en ny dag, utan bowling men promenad med Linda och ett danspass på schemat istället. Nämnde jag förresten att jag och C fikade tre gånger ungefär? Först Lpf, sen glass på lejontrappan och Café Tintin på kvällen. Lövly ;)


Küss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0