diciplin&omväxling

jag önskar att jag gillade att springa eller att jag hade diciplin nog att tvinga mig ut och springa i alla fall. eller att jag tränade mer än vad jag gör bara för att det är bra för mig.

hur många gånger har man inte sagt att man ska leva nyttigare, träna mer osv. osv.? Man bryter det alltid, det blir bra under en period men sen går det utför. Diciplin, vad är det?

förresten skulle jag vilja resa, tågluffa, båtluffa, göra en jorden-runt-resa eller bara en enkel weekend resa. Något, vad som helst. Inom Sveriger gränser skulle för tillfället duga tror jag till och med. Jag behöver bara omväxlingen.


Mittes Backpackerhostel i Berlin; the honeymoon suite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0