frajdäj

Cambrigde och sen träff med Stella på Subway. En prima dag, synd bara att solen försvann under natten.

Åh, med tanke på det så var Krunegård brabrabra fast mitt huvud mådde mindre bra och inte blev det bättre av en massa blinkande lampor heller, men det var bra i alla fall. Träffade inte bara queen caroline där utan även caroline. Ja, alla heter caroline.

Och det här veckan måste jag se väldigt trevlig ut också för i måndags pratade en A lagare med mig på bussen och idag pratade en random tant med mig på spårvagnen. Trevlans.

Ikväll ska jag göra så lite som möjligt för imorgon kväll jobbar jag i pentryt och det tar på krafterna att jobba till typ 02. bara så ni vet ;P

Förövrigt är det lov nu vilket betyder att man kan göra lite vad som helst typ och veckan därpå bjuder på besök av Karin så det blir bra veckor nu :)

Kommentarer
Postat av: caroline

min mobil börjar ge upp känner jag. igår tappade jag den i marken och sne när jag startade den hade den ställt om datum och tid och grjer och nu bara dog den när jag pratade med dig. och så dåligt batteri tror jag inte dte var :S det blir mobiljakt för min del snart känner jag. hoppas mami vill betala bara för annars blir det problem med mitt sparande

2009-04-05 @ 16:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0