sevenweekstogo




Under lov stänger dendära skoldelen av hjärnan av totalt. Den är avspärrad i stort sett hela tiden med undantag för de där stunderna då jag får ångest över att jag inte pluggar när jag borde göra det alltså.

Fast sen kommer sista lovdagen och verkligheten kommer ikapp så att säga. Kalendern får se dagsljus igen och när man öppnar den där det precis som om det skjuter ut ångest från uppslaget över den kommande veckan.

Jag hade helt och hållet förträngt dendära uppgiften som skulle skrivas klart och de där två bokrapporterna som ska in om några dagar. Underbart va...?

Kommentarer
Postat av: caroline

i know the feeling så att säga

2009-04-13 @ 19:44:21
URL: http://carolinetb.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0