the end of the empire?

full rulle är det här och det har det varit sen helgen ungefär då Karin först var här på besök torsdag till lördag och efter att hon åkt blev det bowling med jenny, hille, marina och benny för någon utgång kände ingen för speciellt inte hille eller jag eftersom vi skulle jobba hela söndagen.  Bra helg!


mormor thorhild, aka hillevi, fick hela 20 p på första serien.
jag är inte sämst längre, yey!

Måndag, kommer till skola, kaos. arne hade sagt upp sig i fredags och det förklarade hans "promenad" i korridoren i fredags. Det var en rolig syn, arne går i rask takt genom korridoren, efter springer michael och efter honom en okänd man som senare visar sig vara en advokat. drama drama.

Kommer till skolan och får veta det, men det var inte allt; Babak är avstängd, vår religionslärare. varför? ingen vet något än så vi väntar med spänning. Is this the end of the empire? skadeglädje!

Igår spenderades kvällen i gott sällskap som man kan läsa om nedanför. lövly. och just det, min lugg... den klipptes mot sin och till och med min vilja av graham och den är numera för kort, skev och oskarp. hata hata hata. för att citera hillevi "förlåt, men det ser ut som en sådan lugg man hade som liten" jag bara gråter och håller med.

Så på grund av luggen var jag nära på att sjukanmäla mig idag. men icke..

Idag var det en lång dag, slutade 15, mötte upp Queen för att åka till Lpf och senare blev det lite bowling igen. Ingen bra bowling dag dock men det gör inget för jag tror att det går bra för mig ändå.

Kommentarer
Postat av: c

Espero que mayo será un mes sin angustia.

Och jag hoppas på mycket kul istället, ser fram emot de kommande helgerna med undantag för lördagen då jag jobbar med M. tack för idag du är ett bra bollplank när man behöver prata av sig om bra och dåliga saker. Eres una amiga fantástica El rey Louie!

2009-04-22 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0