Till min vän i värmlandsskogen.

För att hålla Karin uppdaterad kan jag meddela att vädret har varit prima, jag har inte alls gjort särskilt mkt under lovet, mest träffat Caroline och Linda. Promenerat och fikat en massa, men gör jag egentligen något annat? Suttit i solen på balkongen också har jag gjort och haft min första picnic utomhus. Mysigt värre.

Dock var det som finast väder idag och självklart nog var jag och jobbade, alltså var jag och gjorde ingenting inne på Strike istället. Min finfina arbetsplats som du, Karin, inte kommer få se eftersom du åker innan bowlingen. dåligt ;)

Förresten kan jag inte lova att vädret håller i sig tills när du kommer, det är ju så här i Götlaborg vettu. Inte lätt att leva här inte.

Ses på torsdag!
Küss!! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken ära, ett inlägg bara för min skull! :)



Ja det är synd att jag inte får se din arbetsplats men jag känner mig själv nog väl för att veta att jag behöver en slappardag i pyjamas och med lite plugg innan skolan börjar :)



Vad skulle man annars göra än att promenera och fika? (Picknick! supermys!)



Jag kan nog leva med dåligt väder (är ju född och uppvuxen i sveariket... tyvärr) men nu ses vi i alla fall om några dagara! ha det bra tills dess küss

2009-04-12 @ 11:08:10
Postat av: KARIN

va fan, jag har problem med att skriva i namn och shit... :P

2009-04-12 @ 11:09:10
URL: http://vadvaravarat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0