tio

Tisdag 31/03
Det var en sådan dag då man helst ville sjunka ner genom jorden, bara försvinna. Jag vart så nervös att jag verkligen hörde hur min röst skakade och hur händerna inte riktigt ville hålla i lapparna med stödorden. Att hålla ett tal kändes inte som ett alternativ. Gruppen kändes helt fel, benen kändes inte riktigt stadiga och orden såg ut som en enda röra.

Tisdag 14/04
Det var en sådan dag då det känns som om något som tyngt en bara försvunnit men sen kommer den där stunden när man är näste man i kö för att höra domen. Nervositeten och alla de känslor från gången innan kommer tillbaka. Resultatet blev överraskande positivt, full pott blev det. Diez puntos.

Alla ntprov är nu donedonedone, no more!

Kommentarer
Postat av: c

och jag som har alla nationella framför mig fortfarande :(

2009-04-15 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0