go tingtong to the music.

Jag vill hitta musik som man verkligen inte kan sitta still till, sådan musiks om får en att vilja dansa som bara den på bussen! Hjälp!

Häromdagen såg jag en kvinna på bussen som satt och dansade, inte det minsta diskret, nej nej, här shakeades det som bara den och när hon gått av såg man genom fönstret hur hon dansade över övergångsstället. Sådan musik vill jag ha, så man verkligen inte kan sitta still.

Tips, tips, tips?'




















tingtong to the music. aug 08.

Kommentarer
Postat av: caroline

fascination spelade de massvis i grekland så den kan jag verkligen "go crazy" to när det vill sig. det är ju en sån gammal going. men jag vill ha fler av dem, nya och annorlunda med så jag förstår dina cravings :)

2009-02-19 @ 15:12:48
URL: http://carolinetb.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0