making a big deal out of this

Vem har inte haft den där känslan av att allas liv är intressantare än ens egna? Att allt händer alla andra än en själv, i alla fall när det gäller de roliga sakerna som man själv skulle vilja stå där och berätta om? Blir man aldrig nöjd?

Det är lite så jag känner nu, jag behöver ha en händelse som vänder upp och ner på livet, på ett bra sätt alltså. Lite som när man åker en bergochdalbana, när man bara ler genom hela banan och benen skakar när man går av, fast på ett bra sätt.

En sådan känsla vill jag ha, när det pirrar till i magen, när man ler så det gör ont i kinderna, när man mår så bra att det inte finns något negativt. Lite så som det var i söndags, då mådde man bra, kände sig bra och tänkte inte på om någon stackars liten sate satt vid sidan om och tänkte att alla egentligen dansar jättedåligt.

Osammanhängande, absolut, men det är lite så jag är och det är då man behöver de där sextimmars cafébesöken med någon som förstår ändå. Underbart.

Jag vill få vara den vars liv är lite intressantare, lite mer spännande och det man vill berätta om för en gångs skull så nu håller vi tummarna att det slutar bra, det där lilla "projektet" jag har på g.

Förövrigt så lovar jag att det kommer mer vettiga inlägg i framtiden, men just nu duger det här perfekt för det är en nystart och jag är lite ringrostig, men jag är inte sån egentligen

Kommentarer
Postat av: valle di betulla

jag håller så med. vilja!

och med denna vilja ska vi också göra ditt liv lite mer spicy och ge mitt lite mer drama (men endast drama av positiv sort).

2009-02-15 @ 20:37:06
URL: http://carolinetb.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0