tingtong.

Jag brukar alltid ha den där köplusten, eller nästan alltid menar jag, för när jag väl har pengarna så jag kan köpa det där, det där och det där som jag kollat på vill jag inte köpa det längre.

Om det däremot skulle vara så att jag hade så det precis räcker hade jag helt klart köpt något av de där sakerna som jag såg i stan senast, men nu är den känslan bortsprungen. Kommer jag bli en såndär snål människa i framtiden? Eller är det mitt undermedvetna som sparar så jag kan göra annat kul längre fram?

Håller tummarna för det sista, ska ju trots allt till Berlin om cirkus en månad med Karin och sedan vill jag ju spara ihop det försvann på Indienresan också. Klart jag inte kommer bli en såndär snål, det fungerar inte. Sparsam och slösande, man kanske kan vara både och?

Hur som helst så ska jag idag införskaffa mig en ny plattång för det har jag sagt att jag behöver ett tag nu så jag ska köpa en, idag! Så kanske jag kommer in i köplusten igen? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0