åh!

Sicken bra dag, på håltimman gick jag och Jenny till E-house, sen stod vi intill en husvägg i solen och låtsades att det var sommar för solen sken så starkt och varmt att man tinade efter all kyla som vi haft de närmaste sex månaderna.

Det har planerats in en mini roadtrip till Ullared med vårat lilla company i skolan, dock första i maj då vi räknar med att Malin har sitt körkort så hon och Jenny kan turas om vid ratten för jag och Hille ska minsann bara sitta i baksätet och sova hela vägen. Det är ju så det ska vara liksom, haha!

Nu ska jag iväg och träffa Linda, vi ska ut och gå en sväng i stan var det tänk. Måste passa på innan solen försvinner.

Försvinner gör jag på torsdag förresten, i alla fall fem dagar, för då åker jag och Karin till Berlin! Det ni  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0