check.

speaking in cae - check!

Behövde inte göra med hd, vilket jag faktiskt är lite glad över i alla fall, hehe. Jag fick göra med en Stefan som visade sig gå natur på Kitas, aldrig sett människan dock. Vi kommer ta studenten tillsammans men jag visste inte att han gick på min skola och vice versa för den delen också. Det låter inte lovande, men allt är lilla rektorns fel som numera har tre Kitas istället för bara en liten.

Hursom, tror att det gick bra men jag var verkligen ett rikitgt nervvrak när jag satt där och väntade själv efter att Jenny och Malin gått för att göra deras. Fun.

Nu ska det pluggas lite, ikväll blir det sushi och film med Towe, det gillar vi! Sushi var det en mindre evighet sen jag åt så det är på tiden och Towe var det typ en evighet sen jag träffade så det är verkligen på tiden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu är det gjort! :) Lyckans ost! Och bra gick det för dig också! :) Grattis!

2009-03-07 @ 16:04:13
URL: http://vadvaravarat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0