.

inget sp-prov, lång flummig håltimma med J, geografi prov som var helt okej, sen falafel lunch med jenny som sedan blev fika på franks. På spårvagnen till bplan ringde Viktor och kollade om jag fortfarande var i Berlin eller om jag hade möjlighet att jobba fredag, i pentryt vilket är nytt för mig så det är brabrabra och vilket i sin tur betyder att jag måste jobba imorgon för att lära mig hur det fungerar också. Bieen!

Ska berätta om Berlin i något inlägg också, det var supercerial fun 'cause I had my leg with me and Karin got to see it. haha! (Karin, det är bara du som fattar så lova att du skrattade jättehögt när du läste meningen så lovar jag att skicka bilden till dig snart)

Küss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhahahhaha! JA jag skrattade :D:D hahahhaha OMG! :D Jag vill tillbaka! :D Dock utan vår franska kompis som absolut inte kan dansa... :P küss

2009-03-26 @ 17:33:32
Postat av: Anonym

attans,glömde skriva vem det är... men du fattar :D küss

2009-03-26 @ 17:34:13
Postat av: caroline

leg som i leg, inte ben?

fattade jag rätt? ^^

2009-04-02 @ 15:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0