lyssnare

att bara få prata om ingenting med vemsomhelst bara det är någon som lyssnar och snällt svarar och fortsätter samtalet om ingenting är något utav det bästa. Jag agerade lyssnare och svarare idag på bussen när jag var på väg hem. Det var en a-lagare som började fråga hur jag mådde, hur det var med mamma och pappa och mina syskon men eftersom jag inte har några syskon kom vi fram till att jag antagligen är lite bortskämd. Fast som han sa är jag antagligen lagom bortskämd eftersom jag var artig nog att prata med honom och det skulle jag hälsa till mina föräldrar; att de har gjort ett bra jobb och att jag en dag kommer bli en bra fru åt någon.

dagen höjdpunkt so far.

Nu ska jag skriva ett tal alldeles strax, mindre kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är faktiskt ganska kul att prata med folk som man inte brukar prata med. Man känner sig lite extra social :P Du är snäll du :) Btw liksom. flumm Jag vill gå och fika med dig, suck, det går juh inte nu. Typiskt. Lycka till med talet! Küss (kom på nu när jag skrivit allt att vi ska skriva på engelska.. kanske översätter inlägget senare ;)) Ps. ;)) <----gubbe med dubbelhaka som blinkar. Ds.

2009-03-30 @ 17:20:09
URL: http://vadvaravarat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0