martedì

I vanliga fall brukar jag stressa mig halvt till döds på tisdagsmornar, upp tidigt, fixa allt som kan hinnas fixa men om det är något som tar längre tid kan man hoppa över något annat. Frukosten brukar bli lidande, eller egentligen så är det jag som lider så fort jag sätter mig på bussen, andas och inser att min mage låter som när man borrar i cement ungefär.

Idag är nog ingen vanlig tisdag, jag gick upp lite senare och jag sitter här, helt klar och bara väntar. Kanske betyder det att det är en bra dag idag? Om man bortser från spanskaläxan jag knappt kollat på och det faktum att jag kommer ha en cirkus tre timmar lång håltimma då...

Det kommer bli en bra dag idag, morgonen säger ju allt om resten av dagen har jag fått för mig, stämmer det? Får väl veta det idag om inte annat.


    
Lite morgon musik

Kommentarer
Postat av: caroline

jag var istället lite seg på morgonen så jag bestämde mig för att hoppa över gympan eftersom jag ändå inte är i toppform. men men, kanske det blir en bra dag i alla fall :) musiken är i alla fall grym

2009-03-03 @ 08:25:50
URL: http://carolinetb.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0