mösshysteri.

"namn och klass"
"beställde du den senare, via internet, får du den senare..."

finfina standardsvar efter bara ett par timmar.

Hela dagen spenderades i ett grupprum fyllt med studenmössor som skulle delas ut. Jag och Hillevi har ju på något vänster lurats in på det här så vi är studentmösseansvariga om man kan säga så. Jippie!

Men det är rätt chill, satt och fick pluggat lite, pratat med lite folk hit och dit och flummat som jag vet inte vad. Hille hade en bitch-dag, superkul tyckte jag eftersom det inte var mig hon var bitchig mot. Alex uppskattade det nog inte lika mycket när han dick hälsningsfrasen "Åh, här kommer klassens största huvud" när han kom för att hämta sin mössa. (Mösstorleken stod på listorna med namnen)

Så nu är jag en studenmösseägande elev som om ca 11 skolveckor är fri fri fri, lovely!

Kommentarer
Postat av: Karin

:o har ni fått era mössor! Jag hade glömt bort dem totalt! :O Ni är alltid lite före oss i gbg ;)

2009-03-05 @ 16:51:27
URL: http://vadvaravarat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0