spagettiarmar.

Jag har träningsvärk men inte för att jag tränat utan för att jag fick den fina uppgiften att lyfta bort att bowlingklot till ställningen där de egentligen ska vara. För er som inte vet så kan bowlingklot väga väldans mycket och mina små armar är inte så starka helt enkelt.

Ett 15-klot väger inte bara mycket, det är så sjukt stort mellan rum mellan de dära hålen för fingrarna att man (läs: jag) nästan inte kan bära det med enbart en hand. Galet.

Idag blir det tacobuffé-påfyllning istället för klotbärande dock, vilket är bäst tror ni? Åh jag ska förvrigt få lära mig receptionen och som A sa är det bara bra eftersom V ska flytta. Yey. Mer jobb, mer pengar. Haha.

Caroline, I'm turning into a workaholic...

Kommentarer
Postat av: caroline

workaholic good

money better! ;)



i'm indian. haha, min spanjor sa alltid så för att hon tyckte hon var dålig på engelska. "i'm like this: me hungry, you beautiful". hur som helst. jag tycker inte det är så farligt att vi vill jobba, vi gör ju det för att vi har ett mål längre fram och för att vi har bra jobb där det jobbar trevliga (läs: snygga) personer. då kan man inte klandra oss ;)

2009-04-02 @ 15:52:01
URL: http://carolinetb.blog.com
Postat av: caroline

ojojoj nu kom det många. dumma dator

2009-04-02 @ 15:52:28
URL: http://carolinetb.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0