speak to me

Gaah! Imorgon 11.20 gör jag mitt speaking cambridge test tjoff. Jag vet inte vem jag gör med heller så det kan ju i stort sett vara vem som helst från Göteborg så det blir säkert bra. Eller?

Men som tur är så får jag öva redan lite idag eftersom våra middagsgäster ikväll lär prata engelska, eller ja, i alla fall mammas kompis Jennifer från London, hennes dotter brukar dock hålla sig till svenska men kan självklart flytande engelska.

Jaja, nu måste jag städa och sånt egentligen, håller på att bli bortkörd från köksbordet där jag sitter nu eftersom mamma är i fullfart med städandet däremot... hon är duktig hon ibland. Med tanke på henne, sa jag att hon lärde mig göra lasagne i onsdags och den blev så god! Lagad med kärlek så att säga.

jagbehöverlugnaminanervermenhurärfrågan

Kommentarer
Postat av: Karin

Det kommer gå fin fint! Nemas problemas so to speak (läses med svengelskt uttal ;) ) Hör av dig imorgon and let me know, pusspuss och lycka till!

2009-03-06 @ 19:08:31
URL: http://vadvaravarat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0