Tandborstar.

Tänkte på en sak alldeles nyss; tandborstar.

Så många tandborstar som slösas bort egentligen, jag har en, utöver min vanliga, som bara står i min tandborstmugg för att...jag vet inte...den står där bara. Slöseri.

I lördags sov jag hos Caroline men glömde min tandborste så då gick jag in på ica och köpte en ny, för en tolvkronors-tandborste är ju inget tänkte jag. Istället hade jag kunnat ta med min vanliga och inte slösat bort den där nya. Som försövrigt får åka med på en weekend i Berlin nu. Men fortfarande; slöseri.

Det finns de som inte har råd med tandborstar, jag vet att det finns värre saker typ som att folk svälter men ändå... Jag hade likaväl kunnat köpa den där tandborsten i lördags och skickat iväg den på något håll till någon som faktiskt behöver den mer än mig. Men nej nej.

Min hjärna går på högvarv, därav de konstiga funderingarna. Ska till skolan snart och möta upp Malin så jag kan ventilera mig lite om det där för även om Caroline fick höra allt igår (Tack Queen) så räckte det inte känner jag nu. Det här behöver diskuteras och vändas på lite mer innan någon bestäms.

Kommentarer
Postat av: c

det var bara rent nöje. och ventilera mycket det är en stoooor grej :D:D:D

2009-03-18 @ 08:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0