una problemilla

Det här med strumpor, hur svårt ska det vara? Svarta strumpor är det som gäller, pftast i alla fall för det finns trots allt undantag som har den där stilen där ett par förgade/mönstrade strumpor passar utmärkt. Men snälla...förstå att det finns gånger då svarta, tunna nylon eller inga strumpor alls är enda lösningen.

Ja, ett inlägg endast om strumpor men jag lider att se skrikiga lila strumpor i ballerinaskor eller svartvitrandiga i ett par stövletter som ska se lite mer fancy ut liksom.

Det kan väl knappast bara vara jag som tycker såhär? Eller?


Kommentarer
Postat av: Nina

jag håller med!!!!

2009-03-04 @ 18:25:55
Postat av: Karin

Jag håller också med! Du får hålla en kurs!

2009-03-05 @ 16:50:13
URL: http://vadvaravarat.blogspot.com
Postat av: caroline

´hahahahaha, det här är mitt favoritinlägg utan tvekan! :D:D:D:D

2009-03-06 @ 15:49:03
URL: http://carolinetb.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0