face/it

Jag har betett mig underligt de senaste dagarna, jag brukar inte vara den som är helt freaky, jag brukar ha läget under kontroll så att säga. Nu har jag kommit på varför jag är sån här; jag är så glad över att skolan snart är slut men har panik för att jag har så mycket att göra men inte gör något åt det. Så jag beter mig konstigt. Är rastlös konstant, skriver om ingenting bara för att och städar. Japp. Jag har städat två dagar i rad, det är inte så Louise.

Kanske har det med mina horoskop att göra? För jag läser alltid mitt horoskop. Varje morgon på väg till skolan. Alltid. Man (läs: jag) tolkar det så att det stämmer in perfa och de senaste dagarna har det stått att saker inte går som jag vill eller så nämns ordet problem. Kan man vara så lost att man börjar leva efter horoskopet? Att man helt enkelt krånglar till det för sig för att "ja, men det är väl dagens problem" eller "ja, men det skulle ju inte gå min väg idag"?

Vem frågar man om sådana saker? En psykolog? En filosof? En random människa på stan?

Ja ja, nu ska jag lokalisera min tuggummipåse som förövrigt börjar ta slut och jag köpte den ehm.. igår. 12 stegs program för att sluta missbruka tuggummi önskas (egentligen inte).


Kommentarer
Postat av: K

Du får helt enkelt byta ut ett broende mot ett annat, vad sägs som tuggummi --> heroin? ;)

2009-05-09 @ 12:01:53
URL: http://vadvaravarat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0