Någon vill att jag ska förbli grå och blek and I do not like it.

Någon vill inte att jag ska sola, någon vill att jag ska gå likblek till balen i min klänning som kräver färg. Inte okej, inte okej!

Förra helgen var det stängt hela helgen för att det var långhelg och nu är de tydligen på kurs...Om jag vill använda deras cancermaskiner tycker jag att jag ska få göra det, faktiskt.

Och sen när låter man hela ens personal åka iväg på kurs samtidigt? Det är säkert så att de vet att jag ska komma och bara för att jävlas med mig så sätter de snabbt upp en skylt där de står att de där på annat håll så att jag snällt får lov att gå hem igen. Låter långsökt, men vet vet?

Så i ren protest mot det här stället här borta åker jag till pappa och det hederliga stället på Kaggeledstorg som alltid erbjuder lite solning. Jag vägrar att gå blek till balen!

Det är ungefär så här stora problem jag brukar ha, kanske borde sluta klaga så mycket? Haha.

Küss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0