självdiciplin



Det går så bra med pluggandet. Har gjort klart allt. Eller inget. Däremot har jag hunnit tvätta en skjorta och börjat läsa en bok. Inte helt fel det heller.
Mitt stora problem nu är att jag är hungrig och varken orkar eller hinner fixa mat innan jag ska åka iväg för att möta upp Linda vid centralen. Det blir ju bowling med folket idag!
Så det lilla handikappade barnet i mig får komma fram ännu en gång. Det gick visserligen bra förra gången men vi får se, man ska inte säga för mycket.

Nej, något måste jag ju lyckas med idag så nu ska jag göra mat snabbt som jag-vet-inte-vad. Igår när jag gjorde det tappade jag dock ut all min pasta och kvar att äta hade jag korven som jag snabbt stekt upp.
Ibland fungerar saker bara inte riktigt som de ska.
Tips på enkel och snabblagad mat, tack!

Kommentarer
Postat av: towis

hahaha känner igen det där. vad fan är det med mat egentligen. kan det inte bara finnas där, gå smidigt och lätt jämt, även om man har typ 30 sek på sig att fixa det.. ^^

2009-05-18 @ 23:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0