tryin' to keep my eyes open.

På måndag sätt betyger och jag har min sista inlämning kva att göra. Geografi, en landanalys som ett land. Är jag klar med den? nej. Är jag nästan klar med den? nej, jag tror inte det. Är jag redan trött på uppgiften? oui oui!

Ikväll blir det filmkväll hos Jenny och jag tror att jag kommer att somna redan lagom till första filmen. Är död död död, man lever ett jobbigt liv.
Söndag: P-fest
Måndag: skola,tandläkaren, jobba till stängning
Tisdag: Stella, pappa, jobba till stängning.
Idag: Försovning, skola, muntligt i sp, ångest på bilden, skriftligt sp, geo.uppg, snart kommer Malin, sen till Jenny.

Jag behöver sova!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen tid över för mig:(

2009-05-20 @ 17:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0