two

Ögonen vill inte riktigt hålla sig öppna och små barn som springer runt och skriker lockar inte det minsta. Det hjälper inte ens om man tar bort springandet för barn i grupp skriker, alltid. Nästan i alla fall.

Det ska vara tysta, snälla barn som sitter stilla och äter. Barn som blir glada för att de får lite saft. Sådana ungar ska det vara, inte de där satungarna som kastar  bestick och slänger mat omkring sig.

Hösten kommer betyda död för min del, dvs om jag måste fortsätta med kalasen. Håll tummarna för att någon annan får ta det då!

Nu: "Put on a smile and go to work" day two.


Kommentarer
Postat av: K

Stackare! Jag håller alla tummar som finns och några till :P

2009-05-10 @ 12:35:28
URL: http://vadvaravarat.blogspot.com
Postat av: c

jag kanske. haha. fast jag hoppas dock på lite allround (det verkade ju så på jessica med yey :D)

2009-05-11 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0